Jdi na obsah Jdi na menu
 


Atributy

6. 6. 2006

Vlastnosti každé postavy jsou dané několika hlavními atributy, které si můžete prohlédnout, pokud při hře stisknete klávesu "C". Základní atributy jsou tyto:

Síla (Strength) - Ovlivňuje sílu útoku se zbraněmi na blízko (melee). Má také vliv na Damage za sekundu (DPS) - pro všechna povolání kromě Lovce a Podvodníka (pro ně jen 50%). Pokud se vám podaří vykrýt nepřátelský úder, ovlivní množství vykrytého Damage. Vliv na to má ale také štít.

Obratnost (Agility) - Zvyšuje útok se zbraněmi na dálku (ranged) a také jejich kritické zásahy. Také zvýší pravděpodobnost vyhnutí se útoku (dodge) - na který má navíc Podvodník bonus. Navyšuje obranné číslo brnění (armor). Pro Lovce a Podvodníka představuje Obratnost polovinu Damage za sekundu (DPS), druhou polovinu dává Síla - viz výše.

  Stamina - Zvyšuje hodnotu Zdraví

Intelekt (Intellect) - U kouzelnických povolání zvyšuje množství Many a pravděpodobnost na kritický zásah kouzlem. U všech povolání navíc zvyšuje rychlost, s jakou se učí používat různé zbraně.

Síla Ducha (Spirit) - Ovlivňuje regeneraci Zdraví a Many Dále se ve hře setkáte s atributy nejrůznějších předmětů (především zbraní a různých druhů zbrojí). Tyto specifikace určují jejich obranné nebo útočné vlastnosti:

Útok (Attack) - Ovlivňuje Attack Rating.

Síla útoku (Power) - Má vliv na sílu úderů. Tato hodnota se u každého povolání liší. - Poškození (Damage) - Je poškození, které dává zbraň.

Obrana (Defense) - Obrana předmětů, které nosí hráč na sobě, aby jej chránily. - Zbroj (Armor) - Redukuje fyzické poškození.