Jdi na obsah Jdi na menu
 


Svět (Wolrd)

6. 6. 2006

Do kterého období je umístěn děj World of WarCraft?
World of WarCraft se odehrává tři roky po skončení WarCraft III: The Frozen Throne™, kdy se v celém Azerothu usídlilo veliké napětí.

Na starších screenshotech jsme viděli, že Temný Portál byl znovu postaven (poté, co byl během Druhé Války zničen). Můžete nám nějak vysvětlit, proč je zpět a jaký je jeho účel ve hře?
Magické základy Temného Portálu nebyly nikdy zničeny, přesto bylo spojení mezi světy přetrženo. Ikdyž už Portál není aktivní, traduje se že v Medivhově knize kouzel je popsán rituál, který jednoho dne umožní mocným čarodějům znovu Portál probudit.

Bude World of WarCraft sloučený s WarCraftem III? Pokud zde budou noví nepřátelé, budou obsahovat Nemrtvé nebo Plamennou Legii?
World of Warcraft bude zasazen do stejného světa, takže bude příběhově navazovat. Můžeme říci, že Azeroth si prožil závažné změny a je velice odlišný od WarCraftu, jak ho znají jeho fanoušci. A přestože je zde mnoho známých postav a míst, která můžete navštívit, stále je tu mnoho toho, co jste ještě neviděli a co vás bude bavit prozkoumávat.

A co se týká Nemrtvých a Plamenné Legie, řekneme jen - počkejte si a uvidíte...

Které kontinenty budou ve World of WarCraft? Budou známé fanouškům WarCraft série?
Hráči mohou prozkoumávat země Azerothu, Khaz Modanu, Lordaeronu a nově objeveného kontinentu Kalimdoru. Hráči, kteří WarCraft znají, uvidí, že jsme se v naší hře snažili vyobrazit téměř každou lokaci světa WarCraftu.

Kolik kontinentů / ostrovů bude ve hře? Jak velký bude svět?
World of Warcraft bude mnohonásobně rozlehlejší, než předešlé hry od Blizzardu. Ve World of WarCraft mohou hráči cestovat například přes známé země Azerothu, Khaz Modanu a Lordaeronu. Hra bude obsahovat i několik nových a dosud neviděných míst. Snažíme se svět WarCraftu rozšiřovat, protože věříme, že důležitým prvkem každého dobrého MMORPG je prozkoumávání nových světů. Naším cílem je vytvořit a rozsáhlý svět plný dobrodružství a vzrušení, které si udrží každého hráče.

Bude území ve World of WarCraft rozdělené na "zóny"?
World of WarCraft nebude obsahovat zóny v tradičním slova smyslu. Ve hře nenajdete místa, kde se vám objeví obrazovka s nápisem "Loading." Naším cílem je spojit jednotlivé regiony, aniž by hráči byli zdržováni nahráváním nějaké nové lokace. Každý region má svůj vlastní vzhled. Plnění úkolů napříč těmito lokacemi nebude přerušováno nahráváním, jen v určitých místech čekejte krátký nahrávací čas (např. Instance).

Mohu navštívit známá místa, která si pamatuji například z WarCraft II a podobně?
Samozřejmě. Hráči navštíví ruiny předchozích bitev, mohou navštívit legendární hrdiny ze starších her a objevit mnohá místa, díky kterým se jim série WarCraft zapsala do paměti.

Budou ve hře i tajné lokace a Vývojářské výstřelky?
Ve hře je spousta takových speciálních lokací, které můžete prozkoumat.

Budu moci prozkoumávat i podvodní prostředí?
Ano.

Jak dlouho (v reálném čase) trvá denní cyklus World of WarCraft?
Momentálně je denní cyklus nastaven na 24 hodin, tudíž se denní doba mění stejně jako ve skutečnosti, záleží ovšem na umístění serveru.

Budou ve hře smečky zvířat, která se budou potulovat jen tak krajinou?
Ano, nazýváme to dynamickou hratelností. Naším cílem je vytvořit řadu podobných neočekávaných událostí, které vás mohou kdykoliv během hraní potkat a tak vám zpestřit hru. Nikdy nebudete vědět kdy a kde se vám podobná věc stane.

Budou ve hře draci?
Ano.

Mohu ve hře potkat "pojmenované" nebo "unikátní" potvory?
Ve hře bude mnoho unikátních monster. Některá se budou objevovat náhodně, jiná zase za určitých konkrétních okolností.

V jiných hrách občas nastává problém, že hráč může útočit na nepřítele, aniž by se nějak bránil. Jak tomuto problému chcete předcházet ve World of WarCraft?
Potvory ve World of WarCraft mají zvláštní AI, která má zabránit podobným chybám a jejich následnému zneužívání.