Boj (Combat)
Jak fungují souboje? V čem jsou jiné
oproti ostatním MMORPG?
Dalo by se říci, že souboje jsou ve World of WarCraft rychlejší než v jiných
MMORPG hrách, aniž by se ale ze hry stal "clickfest." Když hráč
zaútočí na nepřítele, přejde do bojového módu. V tomto módu postava začne
automaticky a opakovaně útočit na nepřítele, hráč má ale mezitím čas, aby mohl
používat různá kouzla a ability, které jsou v boji důležité. Bojovnická
povolání mají spoustu abilit, bez kterých by byl boj předem prohraný, zatímco
kouzelnická povolání mají mnoho všemožných útočných i podpůrných kouzel.
Bude ve hře podobný styl boje jako v
Diablu?
Přestože jsme říkali, že jsou souboje rychlejší, s Diablem se to srovnávat
nedá. Ve World of WarCraft musí mít hráč čas také na výběr vhodné taktiky, bez
které by jinak nemohl zvítězit.
Bude World of WarCraft
"potionfest" (založený na pití velkého množství lahviček, jako
Diablo)?
Ne. Zdraví a Mana se regenerují samovolně v průběhu času, hráči nepotřebují pít
lektvary k jejímu doplnění. Pomocí lektvarů se ale dají zkrátit prostoje mezi
bitvami (za určitou cenu), avšak většina těchto předmětů pro jedno použití mají
dobu (cooldown), po kterou musíte počkat, než znovu můžete použít předmět
stejného druhu.
Jaké typy PvP soubojů hra nabídne?
Jsme si vědomi toho že boj hráče proti hráči je pro některé velmi důležitý.
Proto také plánujeme zakomponovat do hry i určité konflikty, které by tento typ
boje umožňovaly. Kdo se ale na tomto typu boje podílet nechce, nemusí. PvP
souboje se snažíme do hry vložit tak, aby byly zábavné pro všechny, kdo se jich
účastní. Další plány ohledně PvP soubojů oznámíme v budoucnu.